نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

گروسی: تمرکز نکونام معطوف نتیجه‌گیری تیم باشد

  • کد خبر: ۱۹۲۸۹۳
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
گروسی: تمرکز نکونام معطوف نتیجه‌گیری تیم باشد
بازیکن پیشین استقلال معتقد است که نکونام به جای درگیر شدن با مسائل حاشیه‌ای بهتر است تمرکز خود را معطوف نتیجه‌گیری تیم کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن گروسی، بازیکن پیشین استقلال درباره عملکرد دفاعی استقلال برابر شمس آذر اظهار کرد: استقلال بازی را خوب شروع کرد، اما نداشتن تمرکز کافی بازیکنان سبب شد نتیجه را برابر شمس آذر با وجود اینکه تیم جوان و برای اولین بار در لیگ حضور پیدا کرده مساوی کند. هر چند شمس آذر نشان داد که تیم بسیار خوب، باانگیزه و جنگنده‌ای است و به اعتقاد من نتیجه عادلانه بود.

وی در پاسخ به این پرسش که اضافه شدن آرمان رمضانی و درخشش او در خط حمله ادامه دار است یا خیر؟ گفت: آرمان نشان داده که هر زمان از او استفاده شده مثمرثمر بوده و بازیکن بسیار خوب و مفیدی است، امیدوارم که درخشش او در خط حمله ادامه دار باشد.

پیشکسوت استقلال همچنین در پاسخ به این سوال که بعد از روز‌های پرحاشیه‌ای که استقلال ابتدای فصل داشت اکنون شانس قهرمانی دارد یا خیر؟ افزود: استقلال همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده و همیشه مشکل داشته البته جای خوشحالی دارد که مشکلات و حواشی فعلا به مسائل فنی این تیم نفوذ پیدا نکرده و اگر حواشی‌ای نیز وجود داشته نکونام سعی کرده به نحوی آن‌ها را حل و فصل کند. اگر این درگیری‌ها بین کادر فنی تداوم پیدا کند و بازیکنان از این مساله لطمه بخورند شک نکنید که اثرات این درگیری‌ها در آینده در نتایج این تیم تاثیر نامطلوبی خواهد گذاشت. امیدوارم مدیریت شرایطی را برای تیم فراهم کند که استقلال تا آخر فصل بتواند جزو مدعیان قهرمانی باقی بماند.

گروسی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی بلانکو به مهاجم مدنظر استقلال تبدیل می‌شود؟ اظهار کرد: شناختی نسبت به این بازیکن ندارم، اما با توجه به صحبت‌هایی که راجع به این بازیکن انجام شده مهاجم خوبی است. نیاز به زمان دارد تا در چند هفته آینده بتواند به مهاجم مدنظر استقلال تبدیل و مثمرثمر واقع شود.

وی درباره مشکلات میان استقلال و پرسپولیس و درگیری لفظی بین دو سرمربی گفت: نکونام به جای اینکه خود را درگیر این گونه مسائل کند بهتر است تمرکز خود را معطوف نتیجه‌گیری تیم کند. اکنون که استقلال در صدر جدول قرار دارد یک عده به دنبال آن هستند تا با سنگ‌اندازی و ایجاد حواشی شرایطی را فراهم کنند تا تیم لطمه بخورد. امیدوارم با نتایج خوبی که تا به امروز استقلال در لیگ کسب کرده نکونام با خاتمه دادن به این گونه حواشی تمام ذهن و فکرش را معطوف قهرمانی تیم کند. هر دو سرمربی (گل‌محمدی و نکونام) برای تیم ملی و تیم باشگاهی زحمت کشیده‌اند و این گونه درگیری‌ها به نفع فوتبال نیست و دور از شخصیت هر دو مربی است.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که دیدار استقلال و تراکتور را چطور می‌بیند؟ خاطرنشان کرد: تراکتور تیم بسیار خوبی است و اگر استقلال بخواهد این تیم را دست کم بگیرد بازی بسیار سخت و مشکلی خواهد داشت. استقلال باید سعی کند به دور از حاشیه و با تمرکز کافی برابر این تیم بازی کند تا به نتیجه مطلوب دست یابد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->